Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 33 1.7 16v with carbs.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
    Честито и евала за свършеното, имам няколко въпроса:
    -алтернатора от 145/6 става ли без преправяне
    -нямаш хидравлика на волана, ще слагаш ли или си го махнал с цел тунинг
    -какво си правил по двигателя освен карбовете
    -какви са карбовете
    -каква генерация и студен въздух си й замислил
    -последно, играл ли си си с рефлекторите на фаровете

    ще следя темата с интерес
    Мерси Крис, алтернатора не става без преправяне, при 145 шайбата е за канален ремък и за да се сложи на 33 се преработва конусната от 33
    -хидравлика 1-ва серия 33-ките нямат, ще слагам, имам всичко, но ми трябват грубо 220-250 лр за рециклиране на рейката и помпата (все пак са свалени от стара кола)
    -Карбовете са стандартни 40-ки Делорто
    -Генерация на 55мм, а студен въздух от стандартната филтърна кутия на 1.5 оригиналния мотор.
    -рефлекторите са оригинални, събирал съм читави от разни изпочупени фарове, разлепяне на стъклата, миене на всичко и залепяне
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #17
      Ехе, страшна си е! А на живо - повече!Йей! Пожелавам да се завърши всичко леко и да я очакват мнооооооооооооого безаварийни километри!
      И да не забравиш да дадеш 1 кръгче някой път (ама по възможност след като инсталираш хидравлика) ... пък аз няма да забравям да я чистя отвреме-навреме!

      Comment


      • #18
        Евалата колата е УНИКАЛНА! Най-много ми харесва цвета и това че е 16в с карбуратори! Още един път ЕВАЛАТА !

        B&B Racing | bb-racingteam.com
        Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

        Comment


        • #19
          Браво Боби! Колата е екстра!
          Изпускателния колектор сток ли го оставяш или ще се изработва нов?!
          Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

          Comment


          • #20
            Ето примерен вариант за плочките(колекторите) между карбовете и 16V главите на боксера.

            Хич не са прости за изработка, най-малкото, защото отворите от едната страна са кръгли за карбураторите, а от другата са елипсовидни, за да паснат към главите.

            Браво на Драго, не го познавам човека, но е изработил най-важните части!

            Първата снимка на плочките е старичка от иБей, а втората с карбураторите е от някой от английските форуми...
            Attached Files
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
              Ето примерен вариант за плочките(колекторите) между карбовете и 16V главите на боксера.

              Хич не са прости за изработка, най-малкото, защото отворите от едната страна са кръгли за карбураторите, а от другата са елипсовидни, за да паснат към главите.

              Браво на Драго, не го познавам човека, но е изработил най-важните части!

              Първата снимка на плочките е старичка от иБей, а втората с карбураторите е от някой от английските форуми...
              Колега това към кой се отнасяше?
              Ако е към мен, аз питах за испускателните колектори, не за всмукателните! Те са ми ясни занимавал съм се такива с drigata! Иначе мерси за бързото инфо все пак! Поздрави!
              Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
                Колега това към кой се отнасяше?
                Ако е към мен, аз питах за испускателните колектори, не за всмукателните! Те са ми ясни занимавал съм се такива с drigata! Иначе мерси за бързото инфо все пак! Поздрави!
                Написах го към всички, нещо като общо инфо за модификациите по храненето на двигателя се получи.

                Чак после видях, че преди мен си питал за изпускателите и оставих Боби да отговори.

                А иначе знам, че с drigata сте минали през тези модове.

                Любопитна ми е обаче разликата във вървеж между 16в с карбуратори(на Боби) и 8в с валове и електроника както при теб, но още е рано за сравнения, а и не е за тази тема... По мое мнение твоята стана само за сериозно бягане, докато на Боби ще става и за градско. Не знам, вие ще кажете.
                Поздрави!
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
                  Браво Боби! Колата е екстра!
                  Изпускателния колектор сток ли го оставяш или ще се изработва нов?!
                  Оригиналния, но тръбите от 2-те двойки се събират по-назад, там където се пада резонатора, в тръба 55мм и така назад до проходно гърне също на 55мм и това е.

                  ---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:49 ----------

                  Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                  Любопитна ми е обаче разликата във вървеж между 16в с карбуратори(на Боби) и 8в с валове и електроника както при теб, но още е рано за сравнения, а и не е за тази тема... По мое мнение твоята стана само за сериозно бягане, докато на Боби ще става и за градско. Не знам, вие ще кажете.
                  Поздрави!
                  Разликите не знам какви ще бъдат, защото не съм карал колата на Събев, а на моята още не смея да давам газ, в разработка е, коляновия вал е след шлайф, но в ниските поема доста по-добре от 16В в сток вариант с инжекция.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #24
                    Мерси за инфото! Разработвай сега и като е готова живот и здраве някой ден може да покараш моята ако ги срещнем двете и ще намериш разликите!
                    Колата кефи, браво!
                    Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                    Comment


                    • #25
                      Боби, на миналия трак дей си говорихме с теб за боксерите и ти каза,че били доста запушени от към хранене на въздуха и почти задължително е да се порнтат главите ако се прави нещо..... твоите портна ли ги? И ако да имаш ли снимки на порта?
                      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                        Боби, на миналия трак дей си говорихме с теб за боксерите и ти каза,че били доста запушени от към хранене на въздуха и почти задължително е да се порнтат главите ако се прави нещо..... твоите портна ли ги? И ако да имаш ли снимки на порта?
                        Леко са портвани, ма снимки не съм правил. Тук разчитам повече на самите карбове и малко по-широката генерация. Все пак колата ще е ежедневка е не гоня максимума.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #27
                          Временно проекта е в застой. Финансова недостатъчност.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #28
                            Ето ме и мен. Доста време ми отне да се сетя да кача снимки, не за друго ами защото съм тиквеник
                            Моите снимки са от началото на метаморфозата, със стария двигател - а той въпреки че беше без компресия как работеше на 600 об/мин направо ми скри шапката.
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • #29
                              Благодарение на колегата Иво-mordohy вече колата се движи (подари ми перфектен амортисьор за което много му благодаря). Ще направя всичко възможно да закарам колата на събирането по случай 100 годишнината на Алфа.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #30
                                Хайде колеги, дайте рамо. Търся си спортни пружини за отзад. Марката е без значение, но е важно да падне надолу, защото в момента прилича на трактор, който души къде да умре.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X